مصاحبه آرشیو خبر ها
من و یوونتوس رویای مشترکی داریم

من و یوونتوس رویای مشترکی داریم

دنی آلوز بالاخره دیروز قراردادش را با یوونتوس رسمی کرد، او در کنفرانس مفصل مطبوعاتی امروز در مورد انگیزه هایش از انتخاب یوونتوس، هم تیمی های جدید و اهداف کلی باشگاه سخن گفت:

 

آمدن به اینجا و پیوستن به این تیم واقعا برای من افتخار است، من یووه را انتخاب کردم چو عاشق رویاپردازی هستم و عاشق رویاپردازی با تیم های بزرگ و بازیکنان بزرگ هستم. فکر می کنم یوه رویای بزرگی دارد، رویایی که می خواهم شریکش شوم و برای تحققش کمک کنم. می دانم که یوونتوس مدت هاست که لیگ قهرمانان اروپا را نبرده است و می خواهند هر چه زودتر دوباره فتحش کنند. آنها مدت ها ست که قدرت اول ایتالیا هستند و می خواهند در اروپا هم پیروز شوند. آنها چندین بازیکن بسیار خوب و تاریخی فوق العاده دارند. من از این جور تیم ها خوشم می آیدو می خواهم بخشی از تاریخشان باشم. فکر می کنم این تجربه واقعا جالب باشد، چیزی است که شامل زندگی در کشوری متفاوت و کشف نوع جدیدی از فوتبال خواهد شد که من نمی شناسم، به همین خاطر این ماجراجویی را انتخاب کردم. می خواهم رویام را به همه ی شما به ارمغان بگذارم و همه به هدف مشترکمان برسیم.

 

از این بازیکن برزیلی در مورد شماره ای که انتخاب کرده است سوال شد:

 

من به خاطر لبرون جیمز شماره ی #23 را انتخاب کردم، او بازیکنی است که در باد غرور و افتخاراتش نمی خواهد بلکه همواره خودش را به بازسازی می کند و همیشه رکوردی جدید پیدا می کند تا آن را بشکند. این شماره ای است که باعث می شود من همین احساس را داشته باشم، چرا که به کشوری جدید آمده ام و می خواهم خود را بازسازی کنم.

 

دنی آلوز خود تا به حال 3 بار قهرمان لیگ قهرمانان شده است، از او پرسیدند که به نظرش یوونتوس برای قهرمانی در این رقابت ها حقیقتا چه چیزی کم دارد؟

 

اگر بخواهم دقیقا صادق باشم، جوابی برای این سوال ندارم، چون قبلا اینجا نبوده ام و فقط با گذشت زمان می توانم روی این مورد نظر بدهم. اجازه بدهید با هم تیمی هایم کشف کنیم که در سطح اروپا چه چیزی کم داریم. مطمئنا این رقابت بسیار مهم است. داشتن بازیکنان خوب کافی نیست، باید رویکرد درستی هم داشته باشید. حتما چیزی این وسط کم بوده است. اما ما تلاش می کنیم بفهمیم که بفهمیم آن جورد چیست و به این ترتیب ارزشمان را نشان دهیم. یوونتوس تیمی است که می خواهد خود را بازسازی کند.، این دقیقا همان چیزی است که من برای خودم می خواهم. طبیعتا یوونتوس تنها نماینده ی فوتبال ایتالیا در سطح بین المللی است، پس این فرصتی منحصر به فرد برای من بود تا بخشی از این نوع از فوتبال باشم. این چیزی است که من به دنبالش هستم، اینکه چالش تازه ای پیدا کنم بجای اینکه در باد غرور افتخارات قبلی ام بخوابم، و می خواهم از یووه به خاطر فرصتی که به من داد تشکر کنم. مطمئنم که به ما فوق العاده خوش خواهد گذشت، چون تا جایی که می دانم این جا همه به شدت حرفه ای هستند. دوست دارم بدانید که من خودم را یک ستاره ی فوتبال نمی دانم. من یک کارگرم، کسی که سخت تمرین می کند و هرچه دارد ارائه می دهد.

 

دنی آلوز همین الام هم این شامس را داشته تا با مربی دیدار کند:

 

من با او گفت و گو کرده ام اما هنوز کشف نکرده ایم که او از من چه انتظاری دارد. وقتی تیمی با شما قرارداد امضا می کند، به خاطر کیفیت فردی بازیکن است و و یکی از قابل توجه ترین چیزها در مورد یوونتوس این است که آنها بسیار دقیقا بازیکنی که قصد خریدش را دارند مورد بررسی قرار می دهند. آنها تنها به فکر صرفا کیفیت نیستند، بلکه دنبال راهی هستند که بازیکنان را در ترکیبشان جای دهند. آنها خیلی دقیق بازیکن مورد نظرشان را بررسی می کنند و من به این موضوع ارج می نهم. تیم های زیادی بودند که به من علاقه داشتند و اما این چیزی بود که مرا متقاعد کرد. اگر آنها مرا متقاعد کردند، به این معنی بوده که اعتقاد داشتند من ارزشش را دارم.

 

دنی آلوز به خبرنگاران اطمینان داد که برای یاری کردن ستارگان جوان یووه، پوگبا و دیبالا آماده است:

 

پوگبا؟ فکر می کنم او یکی از عناصر مهم تیم باشد و واقعا بازیکن فوق العاده ای است، انتظار دارم کنار او بازی کنم که واقعا افتخار بزرگی است. در این تیم بازیکنان باورنکردنی دیگری هم هستند که حرف های زیادی برای گفتن دارند. من حقیقتا از اینکه با آنها تجربه ای مشترک خواهم داشت، خوشحالم. تیم از افراد تشکیل شده است و وقتی که همه با هم جمع شوید می توانید به نتیجه برسید. همه ی ما مهم خواهیم بود و به اشتراک گذاشتن لحظاتمان در سال جاری مزیت بزرگی خواهد بود. ما باید به همه چیز با شوخ طبعی و در کنارش مسئولیت پذیری و تعقل برخورد کنیم. در هر صورت، این چیزی است که به خاطرش اینجا هستیم و به این رویکرد برای رسیدن به اهدافمان نیاز داریم.

 

 

دیبالا؟ من مطمئا برای این به اینجا آمده ام تا به او و بقیه کمک کنم. اگر بتوانم می خواهم به او و بقیه کمک کنم که گل های زیادی به ثمر برسانیم، این مایه ی خوشبختی من خواهد بود. من برای تحقق ایم مهم هرکاری انجام می دهم. مهاجمان تنها وقتی گل می زنند خوشحالند، در حالیکه من وقتی بقیه را برای گل زنی راه می اندازم خوشحال تر خواهم بود. برای انجام این کار به تمام تلاشم را می کنم. میدانیم لیگ قهرمانان هدف دشواری است و خود تورنومنت هم سخت است. ما باید به سختی تلاش کنیم و حتما این کار را خواهیم کرد. مطمئن خواهیم شد که این تیم دوباره می تواند تاریخ سازی کند، چون خیلی از آخرین بارش گذشته است. من تمام تلاشم را خواهم کرد، به اینجا آمده ام تا طبق خصوصیات و کیفیتم هرچه در توان دارم انجام دهم. میخواهم هواداران را خوشحال کنم و لذت بزرگ لیگ قهرمانان را به انها بدهم.

 

دنی آلوز به 4 جام نیاز دارد تا رکورد رایان گیگز با منچستر یونایتد را بشکند، او در حال حاضر پرافتخارترین فرد از نظر تعداد جام است:

 

راستش را بخواهید به این چیزها فکر نمی کنم. این جا هستم تا روز به روزش را زندگی کنم و وسواس چنین رکورد تاریخی و سنگینی را نمی خواهم. تلاش برای شکستن این رکوردها واقعا مهم نیست. خاویر ماسکرانو؟ من رابطه ی فوق العاده ای با او دارم و بازی در کنارش برایم افتخار است اما به من بستگی ندارد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: